Liebster Blog Award – odpowiadamy i nominujemy

liebster blog award

 Spotkał nas ogromny zaszczyt – zostaliśmy wytypowani do Liebster Blog Award. W świetle reflektorów stanęliśmy za sprawą  bardzo sympatycznej Mikula1 , której bardzo dziękujemy za ogromne wyróżnienie i docenienie naszych starań!

Nie będziemy owijać w bawełnę i od razu przejdziemy do sedna sprawy. Pierwszą częścią zadania jest odpowiedź na pytania:

  1. Czy kierujesz się sercem czy rozumem?

Jako firma wiadomo, musimy jednym i drugim. Podchodzimy do życia z wrażliwością kierując się sercem, ale staramy się również twardo stąpać po ziemi i dobrze zastanowić przed poważniejszymi krokami.

  1. Jaki jest Twój stosunek do Halloween? Czy obchodzisz? Czy lubisz?

Uwielbiamy Halloween. Jest to ściśle związane z tym, że uwielbiamy dzieci a dzięki  przebraniom, wesołym i strasznym dyniom i potworom, na ich twarzach pojawiają się uśmiechy :) Lubimy to, że jest to wesoły dzień poprzedzający dzień zadumy jakim jest w Polsce Dzień Wszystkich Świętych. Wprowadza odrobinę radości, szaleństwa i ożywia jesienną szarą aurę. Szykujemy w związku z nim pewną Halloweenową akcję! Stay tuned!

  1. Jaki film mogłabyś oglądać w kółko i nigdy nie miała dość?

Kontynuujmy w duchu Halloween. Tak więc Hocus Pocus ( Bette Midler i Sarah Jessica Parker Jest to rodzinny, wesoły film. Idealny na Halloween i na poprawę humoru :)

  1. W jaki sposób udało Ci się zarobić swoje pierwsze pieniądze?

Prywatnie jest nas sporo i każdy ma wiele doświadczeń. Większa część osób swoje pierwsze pieniądze zarobiła na zbiorach owocowych. Było to już dość dawno temu…. wakacyjna praca i te sprawy ;)

  1. Gdzie widzisz siebie 5 lat później?

Jako firma? Mamy szczerą nadzieję, że nasi klienci będą do nas wracać. Chcemy sprostać ich oczekiwaniom i zdobyć zaufanie. Mamy nadzieję, że w dobie elektronicznych sprzętów ludzkość nie zapomni o tradycyjnych zdjęciach, które można zostawić dla pokoleń, Które są namacalne i mogą stać się przepiękną ozdobą ściany w rodzinnym domu. Wierzymy, że w zdjęciach jest jakaś magia. Magia utrwalonych chwil.

  1. Co cenisz w swoim życiu najbardziej?

Chyba najbardziej cenimy sobie nasze rodziny. To dla Nich chcemy zmieniać świat ;) To dla Nich wstajemy rano, idziemy na zakupy, dla Nich żyjemy! Oni sprawiają, że nam się chce, wspierają, motywują i są dla nas najważniejsi.

  1. Czy jesteś od czegoś uzależniona?

Hmmm. To nie jest łatwe pytanie. Chyba jednak naszym największym uzależnieniem jest nasza praca… – w końcu to nasza pasja. Kontakt z klientem staramy się utrzymywać 24h/dobę, a efekty przynoszą nam największą satysfakcję, samorealizację i dumę.

  1. Czy uprawiasz jakiś sport? Jeśli tak, to jaki?

Jasne! Dziewczyny biegają, część chłopaków chodzi po pracy na siłownie część gra w siatkówkę, ktoś tam jeszcze pływa na basenie. Po tylu godzinach spędzonych przed monitorami komputerów musimy się trochę poruszać!

  1. Zakupy w sklepach internetowych czy stacjonarnych? Dlaczego?

Jako firma? hahaha No więc nie ma jednoznacznej odpowiedzi. Prywatnie też. Jako firma wysyłkowa cenimy sobie możliwość zakupów przez internet i często z tego korzystamy. Wszystkie firmowe zamówienia odbywają się na tej zasadzie. Jeśli jednak chodzi o zakupy spożywcze, każdy z nas przynajmniej raz w ciągu dnia odwiedza pobliski Ekoland ;) (głodomory). Prywatnie – każdy z nas kupuje i tak i tak! Wiadomo – każde zakupy są super :)

  1. Jak wyglądałaby Twoja idealna randka?

Uwierzcie nam, to pytanie zostało wyśmiane… (i weź tu pytaj programistów). Oni preferują pewnie randkę w ciemno ;) Damskie grono woli typową romantyczną kolację przy świecach. I obowiązkowo z udokumentowanym jedzonkiem i selfie na koniec :D

  1. Najpiękniejsze miejsce, w którym miałaś okazję być?

Ile ludzi tyle opinii…  Generalnie uwielbiamy wszyscy wyjeżdżać i podróżować. Boimy się zapytać programistów… pewnie wskazali by jakąś cyber lokalizacje. A tak serio – Cap de Formentor na Majorce. Polecamy!

photo-1419228640743-1153ed528cd2

Następnie nominujemy i naświetlimy Wam 11 blogów, które są dla nas ważne:

I’m a Young Wife  (http://im-yw.blogspot.com/)
Blog cudownej kobietki, która zachęca do fajnych akcji a przede wszystkim robi śliczne zdjęcia, inspiruje i jest przesympatyczna!

Kondux (http://kondux.com/)
Fajny facet, dobre teksty, blog taki, że chce się wracać. Nic dodać nic ująć :)

Slim Size Me (http://slimsizeme.pl/)
Kiedy chcesz zrzucić trochę kilogramów a brakuje Tobie motywacji… Ten blog prowadzi naturalna i wspaniała dziewczyna. Nie ma fejmu – jest prawda i szczerość. To lubimy!

Kosmetyki Panny Joanny (http://kosmetykipannyjoanny.blogspot.com/)
Blog jak nazwa wskazuje jest poświęcony wszelakim kosmetykom. Testy, recenzje cenne uwagi. Zanim coś kupisz warto sprawdzić czy Panna Joanna już o tym nie wspominała.

Różowa Szminka (http://rozowa-szminka.blogspot.com/)
Zawsze fajne do niej wpaść. Czy to zobaczyć stylizację czy poczytać wpisy. Fajna z niej dziewczyna!

Gender Gosposia. Facet prowadzi dom (http://gendergosposia.com/)
Ewenement. Facet który zrobi lunchbox do pracy, który ogarnia takie akcje jak prasowanie i sprzątanie. Kto nie czyta nie wie co traci.

Zawód: kobieta (http://zawodkobieta.blogspot.com/)
Bardzo sympatyczna Pani Monika i jej wspaniały blog, którego czyta się z uśmiechem od ucha do ucha. Zabawne i fajne teksty.

Życie Be (http://zyciebe.blogspot.com/)
Fantastyczny blog rodzinny. Przepiękne zdjęcia, cudowne podejście do życia.

Borsuczkowo (http://www.borsuczkowo.pl/)
Kolejny nasz ulubiony rodzinny blog. Jest naturalnie, normalnie i fajnie.

Rajkiewicze (http://www.rajkiewicze.pl/)
O tym, że macierzyństwo może przebiegać stylowo.. Młoda mama, którą bardzo lubimy!

Mama w kitlu i dzieciaki (http://dziecinstwopannym.blogspot.com/)
Fajne ma kobieta podejście, blog czyta się świetnie. Bardzo cenimy!

photo-1441171205449-f600f908a9f3

Zaświtały nam fajne pomysły na pytania dla nominowanych. Oto one:

  1. Jak najchętniej spędzasz wolny dzień?
  2. Gdzie chcesz pojechać na wakacje marzeń?
  3. Wolisz przeglądać zdjęcia cyfrowe czy tradycyjne – te wywołane?
  4. Co w Twoim domu zapewnia nastrój i rodzinną atmosferę?
  5. Co lubisz w fotografiach?
  6. Ulubiona pora roku i dlaczego?
  7. Co byś w sobie zmieniła/zmienił?
  8. Co jest dla Ciebie najważniejsze w życiu?
  9. Czy jest coś czego się obawiasz?
  10. Twój sposób na jesienną chandrę?
  11. Najbardziej lubisz jeść…?

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *



You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>